Üzemeltető: Blogger.
RSS

Lúgosítsunk!

Reggeli zöld turmix ital háromféle zöld levéllel


Így készítettem:

Hozzávalók:

1 banán
5 narancs húsa (ami a narancs facsarásból megmaradt)
fél maroknyi spenót levél
negyed maroknyi sóska levél
1 szál petrezselyem
víz

Lúgosító zöld turmix ital

Az összetevőket alaposan összeturmixoltam. Gyorsan kész lett a reggelim és finom volt. :)
Gondolom, úgy is jó, ha az egész narancsot beletesszük levével együtt, akkor kevesebb víz kell hozzá.
A zöld levelek erősen lúgosító hatásúak (főleg a spenót), serkentik a szervezet öngyógyító képességét, ezért nagyon érdemes fogyasztani. Minél több zöld levelet sikerül ennünk (vagy innunk), annál jobb.
Én régebben egyáltalán nem szerettem a zöld leveleket, de amióta tudom, hogy milyen jót tesznek, azóta megkedveltem, és most már szívesen eszem-iszom. Kedvenc példám ebben a témában Markus Rothkranz, aki nyers vegán, sok zöld levelet fogyaszt és szépen kigyógyult a betegségeiből, megfiatalodott és ráadásul szép izmos is. :)  Videókat Markusról a következő linkre kattintva találhatsz: http://nyersetelekblog.blogspot.hu/p/videok.html

Webtárhely

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés: