Üzemeltető: Blogger.
RSS

Élő búzacsírapörkölt


Hozzávalók:

Friss búzacsíra
Oliva olaj
Póréhagyma vagy vöröshagyma
Piros paprika őrlemény
Paradicsom
Paprika
Szójaszósz (elhagyható)
Nagy tisztaságú só
Borsikafű
A szaftját lehet sűríteni egy kis sörélesztőpehellyel.

A nyers búzacsírapörköltet hasonlóan készítettem el, ahogyan anno a főzött pörköltet, csak ezt nem főztem meg. Így egyszerűbb, gyorsabb, és sokkal egészségesebb is. J
Oliva olajra hagymát szeleteltem, piros paprika őrleményt szórtam rá és nagy tisztaságú sót, mindezt jól összekevertem. Aprítottam bele paradicsomot, paprikát, meglocsoltam pici sötét szójaszósszal, meghintettem borsikafűvel és sörélesztőpehellyel, és erre a kész pörkölt alapra rátettem a búzacsírát. Az egészet jól összekevertem és kész is lett a nyers, élő búzacsírapörkölt. Nekem annyira ízlett, hogy ezt az ételt már kétszer is elkészítettem. :)

Élő búzacsírapörkölt




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés: